I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 11 December 2011

:: putus cinta ::

Aku menangis , bukan kerana aku memerlukan mu , bukan kerana aku memerlukan kau kembali kepada ku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi .

Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar - benat percaya bahawa aku boleh hidup tanpa mu . Aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita . Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanya . Aku tewas dan jatuh hati padamu sekali lagi .
Soal hati tiada undang-undang . Apatah lagi paksaan .

Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta .

Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum , sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi .

Orang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata .

Cinta yang tidak terbalas itu bagaikan layang-layang putus talinya .

Soal cinta adalah soal hati . Ia juga soal jodoh . Manusia hanya rancang tapi TUHAN yang menentukan jodoh kita .

Sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap orang lain , kalau ia tidak terbalas , sukar untuk mengakhirnya dengan perkahwinan .

Cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama jodoh .

Kahwini dengan orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai orang lain . Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cinta tapi tidak mencintai diri kita kerana lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain .

Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar .

Cinta akan hidup bersama dengan waktu , apabila hidup itu mati , maka matilah cinta itu .

Jika kita mencintai seseorang , kita akan sentiasa mendoakannya walau pun dia tidak berada di sisi kita .

orang yang memenat menulis :: anna niena .

No comments:

Post a Comment