I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 7 January 2012

:: untung dapat FIXE ::

assalamualaikum . ^_^
hey .
untung lah adik aku dah dapat FIXE baru . HAHA
kaw bertuah dik . selama ni kaw nk sangat FIXE tu kn ?
ha ? sekarang kaw dah dapat FIXE tu .
suke ? seronok ?
mmg kaw suke seronok kn ?
satu kampung kata .
**sekarang nabil dah senyap lah . dah dapat basikal baru . suke lah dia ?**


merah  putih sesuai sangat dengan kaw dik .
mule2 mase nk beli . suroh bawa balik x nak .
sayang lah bende lah .
las2 . . bawa juga balik naek FIXE .
anna , ayah , mak FOLLOW je kat belakang dia .
pehh . lembab giler lah dia bawa .
alaa x yah follow je lah . HAHA .
bia kn je dia tinggal kat belakang tu . pandai2 lah dia balik rumah .
kn dah sampai rumah .
_______________________________________________________________

k lah .
sampai sini jer nk cerita . hOhOhO .
bubye.
asmekom . ^_^