I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 27 December 2011

:: jom kita maen hujan ::





suke x tngok . ? mcm nk lompat gugak ker ? HAHA
pegi lah lompat sana . x da sapa yang larang . kalau demam .. pandai2 jage diri .

dah x tau nk cakap ap lagi .
sampai sini je lah .
k bubye . ^_^

:: my family ::

name :: nor ain
umor :: 25 taon
name :: nor aishah
umor :: 22 taon
name :: muhammad nur ridzuan
umur :: 20 taon
name :: roshaslinda
umor :: 17 taon
name :: rohana
umor :: 14 taon
name :: muhammad nabil
umor :: 10 taon

my family..ILYSM..

Sunday, 11 December 2011

:: putus cinta ::

Aku menangis , bukan kerana aku memerlukan mu , bukan kerana aku memerlukan kau kembali kepada ku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi .

Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar - benat percaya bahawa aku boleh hidup tanpa mu . Aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita . Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanya . Aku tewas dan jatuh hati padamu sekali lagi .
Soal hati tiada undang-undang . Apatah lagi paksaan .

Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta .

Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum , sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi .

Orang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata .

Cinta yang tidak terbalas itu bagaikan layang-layang putus talinya .

Soal cinta adalah soal hati . Ia juga soal jodoh . Manusia hanya rancang tapi TUHAN yang menentukan jodoh kita .

Sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap orang lain , kalau ia tidak terbalas , sukar untuk mengakhirnya dengan perkahwinan .

Cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama jodoh .

Kahwini dengan orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai orang lain . Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cinta tapi tidak mencintai diri kita kerana lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain .

Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar .

Cinta akan hidup bersama dengan waktu , apabila hidup itu mati , maka matilah cinta itu .

Jika kita mencintai seseorang , kita akan sentiasa mendoakannya walau pun dia tidak berada di sisi kita .

orang yang memenat menulis :: anna niena .

Thursday, 8 December 2011

:: SECANTIK CERMIN KAU , CANTIK ::

Aku ingat lagi , waktu itu aku duduk belakang mu . Dan kau membelakangkan aku .

Sambil menyisir rambut mu yang panjang , perang-perang warnaNya , kau menyiapkan rambut untuk diseterikakan . Atau takik rambut .

Tarik rambut . Tarik rambut lagi .
Itu rutin harian kau yang aku tak suka , yang selalu bikin aku naik angin kerana menelan masa . Yang melunyurkan mood aku untuk keluar makan atau keluar berseronok .

Tapi . .
Bila aku fikir balik , sebenarnya aku sayang . Aku cinta rutin itu . Kerana itu rutin watak kau . Diri kau . Diri kau itu yang aku terima nyatakan . Mulut sahaja bising-bising , tapi aku tetap cinta .

Kau . Yang dari tadi menghadap cermin meletakkan kepercayaan sepenuh jiwa , pada reflekasi dari cermin . Kau adalah salah seorang manusia yang menjual kewarasan dan jiwa kau pada cermin . Cermin kata cantik , cantiklah kau kata . Cermin kata hodoh , hodoh lah kau kata . Kau percaya cermin sangat-sangat .

Macam aku . Hodoh macam cermin .

Aku diam memerhati dari belakang . Merenung kau mencantikkan rambut .

Kau memenag cantik . Sangat cantik . (♥♥♥)

Nnovel :: BOGEL MENUJU TUHAN
Edit :: anNa nieNa

Tuesday, 6 December 2011

:: budak giler ::

orang sebok pekse . .
boleh pulak x bawa SLIP n Ic
aduhh . . anna dh mula risau . .
macam mana nie . . . .
naja : kite bawa fon . nah tpon mama awak .
anna : okeyh . yok g tndas , mau tpon mama .
naja : okeyh , yok .

lonceng dh brbunyi wehh .
kite risau lh . 
kawan-2 anna pon ckp .
lex lh . jap agy mama awak dtg lh . sabar ea sayang .
hummm . kite takot mama x antar lh . SLIPnya kite x tau smpan dkat mana . HEHE .
anna risau N berdebar . krana mama x smpai lagy .
alaa . dh masok kelas lh . mama x dtg lagy pon .
di dalam kelas : naja kite takot lh .
pnjam fon leh . kite nk tpon mama lagy . takot ni .
naja : nah amek . cpt tau .
anna : tq ya . 07-9327***
 resau beno lah .
akhir nya . ckgu ZANARIAH dtg msok kls . mau bagi SLIP . HAHA .
debo-2 . dah-2 . . sambong pekse tu . x yah nk takot lagy .

huh . (!) . takot kAw anna . tu lah . maen je tau . pekse x engt .
APTB lah anna ni . takot-2 .

ni lah kisah anna niena semasa FIRST jawap pekse SDKA .
terok kn . korang x yah lah jady cam ni . LEKA je .
JANGAN JADY CAM NI TAU . ingat . .
k bubye . . .
_____________________________________________________________

kedudukan mase kite orang jwab pkse .
kite orang x dok dkat dewan . kite orang dok dkat dlm kelas .
HEHE . apa lagy TIRU lh .
(*x baik lah tiru-tiru ni , DOSA*)

Monday, 3 October 2011

. .ari jadi adee solitary. . [1-10-11]

huh.. !!
 pnat nNgu adee kuar dri umah nenek dia..
haisss..akhirnya dpt gak bling bdak N snow spray..
 adee mara seyh..SORI YA ADEE..

haiya..anna pon kena gak..
 ari jdi anna lgi 2 ari(3-10-11)..lama agy..
 kowg dh bling bdak..heyy..



hey..mEnyesal pkai bju wana etam..
 huhu..apa kes wat awal2 ni..
abs rmot mcn uban..HAHA..


 tgok pic at ats ni..
 kening pon kena gak..


  smpat agi snap ea...HAHA..

 mlm ada jmuan ari jdi lak..haii..
 x tau mau pkai bju sapa..
 pkai jer lh bju opie sopiee..
 dh lh bsar..tah papa..pkai jer lh..drpda x pkai bju kn..
 BENGANG tau pkai bju 2..wat segan jer dpan2 dax pduke fon 2..haisss..
 dpan EX NAJA lak 2..(azrul,,sungai lui)HEHE..


 ni lh bju opie sopiee..bsar kn..2 pon anna kcit kn blkang..(bkn cerut)
 haha..linda ienada yg solek kn anna..
 ok ker kelakar..

 ni bju nya..besar..(x kecit kn pon)..
.. HAPPY HOLIDAY..
hehe..