I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 4 February 2012

::mY sAyAng::

name :: nadia / name fb :: myra nadia
umur :: 14 taon
sekoLah :: dato' bentara dalam
name :: fazreen / name fb :: fazreen hazzani
umur :: 14 taon
sekoLah :: dato' bantara dalam
name :: adilah / name fb :: nur adilaa
umor :: 14 taon
sekolah :: dato' bentara dalam
name :: hana / name fb :: hana hyena
umor :: 14 taon
sekolah :: paduka tuan
name :: naja / name fb :: jaja nana
umor :: 14 taon
sekolah :: paduka tuan
name :: hanie / name fb :: hanie dax kecix
umor :: 14 taon
sekolah :: paduka tuan
name :: syazrin / name fb :: syasya rien
umor :: 14 taon
sekolah :: paduka tuan
name :: opie / name fb :: opie sopiee
umor :: 14 tahun
sekolah :: paduka tuan


ni lh my sayang..rindu korang lh..
..ILYSM..

Saturday, 7 January 2012

:: untung dapat FIXE ::

assalamualaikum . ^_^
hey .
untung lah adik aku dah dapat FIXE baru . HAHA
kaw bertuah dik . selama ni kaw nk sangat FIXE tu kn ?
ha ? sekarang kaw dah dapat FIXE tu .
suke ? seronok ?
mmg kaw suke seronok kn ?
satu kampung kata .
**sekarang nabil dah senyap lah . dah dapat basikal baru . suke lah dia ?**


merah  putih sesuai sangat dengan kaw dik .
mule2 mase nk beli . suroh bawa balik x nak .
sayang lah bende lah .
las2 . . bawa juga balik naek FIXE .
anna , ayah , mak FOLLOW je kat belakang dia .
pehh . lembab giler lah dia bawa .
alaa x yah follow je lah . HAHA .
bia kn je dia tinggal kat belakang tu . pandai2 lah dia balik rumah .
kn dah sampai rumah .
_______________________________________________________________

k lah .
sampai sini jer nk cerita . hOhOhO .
bubye.
asmekom . ^_^

Tuesday, 27 December 2011

:: jom kita maen hujan ::





suke x tngok . ? mcm nk lompat gugak ker ? HAHA
pegi lah lompat sana . x da sapa yang larang . kalau demam .. pandai2 jage diri .

dah x tau nk cakap ap lagi .
sampai sini je lah .
k bubye . ^_^

:: my family ::

name :: nor ain
umor :: 25 taon
name :: nor aishah
umor :: 22 taon
name :: muhammad nur ridzuan
umur :: 20 taon
name :: roshaslinda
umor :: 17 taon
name :: rohana
umor :: 14 taon
name :: muhammad nabil
umor :: 10 taon

my family..ILYSM..

Sunday, 11 December 2011

:: putus cinta ::

Aku menangis , bukan kerana aku memerlukan mu , bukan kerana aku memerlukan kau kembali kepada ku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi .

Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar - benat percaya bahawa aku boleh hidup tanpa mu . Aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita . Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanya . Aku tewas dan jatuh hati padamu sekali lagi .
Soal hati tiada undang-undang . Apatah lagi paksaan .

Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta .

Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum , sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi .

Orang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata .

Cinta yang tidak terbalas itu bagaikan layang-layang putus talinya .

Soal cinta adalah soal hati . Ia juga soal jodoh . Manusia hanya rancang tapi TUHAN yang menentukan jodoh kita .

Sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap orang lain , kalau ia tidak terbalas , sukar untuk mengakhirnya dengan perkahwinan .

Cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama jodoh .

Kahwini dengan orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai orang lain . Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cinta tapi tidak mencintai diri kita kerana lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain .

Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar .

Cinta akan hidup bersama dengan waktu , apabila hidup itu mati , maka matilah cinta itu .

Jika kita mencintai seseorang , kita akan sentiasa mendoakannya walau pun dia tidak berada di sisi kita .

orang yang memenat menulis :: anna niena .

Thursday, 8 December 2011

:: SECANTIK CERMIN KAU , CANTIK ::

Aku ingat lagi , waktu itu aku duduk belakang mu . Dan kau membelakangkan aku .

Sambil menyisir rambut mu yang panjang , perang-perang warnaNya , kau menyiapkan rambut untuk diseterikakan . Atau takik rambut .

Tarik rambut . Tarik rambut lagi .
Itu rutin harian kau yang aku tak suka , yang selalu bikin aku naik angin kerana menelan masa . Yang melunyurkan mood aku untuk keluar makan atau keluar berseronok .

Tapi . .
Bila aku fikir balik , sebenarnya aku sayang . Aku cinta rutin itu . Kerana itu rutin watak kau . Diri kau . Diri kau itu yang aku terima nyatakan . Mulut sahaja bising-bising , tapi aku tetap cinta .

Kau . Yang dari tadi menghadap cermin meletakkan kepercayaan sepenuh jiwa , pada reflekasi dari cermin . Kau adalah salah seorang manusia yang menjual kewarasan dan jiwa kau pada cermin . Cermin kata cantik , cantiklah kau kata . Cermin kata hodoh , hodoh lah kau kata . Kau percaya cermin sangat-sangat .

Macam aku . Hodoh macam cermin .

Aku diam memerhati dari belakang . Merenung kau mencantikkan rambut .

Kau memenag cantik . Sangat cantik . (♥♥♥)

Nnovel :: BOGEL MENUJU TUHAN
Edit :: anNa nieNa

Tuesday, 6 December 2011

:: budak giler ::

orang sebok pekse . .
boleh pulak x bawa SLIP n Ic
aduhh . . anna dh mula risau . .
macam mana nie . . . .
naja : kite bawa fon . nah tpon mama awak .
anna : okeyh . yok g tndas , mau tpon mama .
naja : okeyh , yok .

lonceng dh brbunyi wehh .
kite risau lh . 
kawan-2 anna pon ckp .
lex lh . jap agy mama awak dtg lh . sabar ea sayang .
hummm . kite takot mama x antar lh . SLIPnya kite x tau smpan dkat mana . HEHE .
anna risau N berdebar . krana mama x smpai lagy .
alaa . dh masok kelas lh . mama x dtg lagy pon .
di dalam kelas : naja kite takot lh .
pnjam fon leh . kite nk tpon mama lagy . takot ni .
naja : nah amek . cpt tau .
anna : tq ya . 07-9327***
 resau beno lah .
akhir nya . ckgu ZANARIAH dtg msok kls . mau bagi SLIP . HAHA .
debo-2 . dah-2 . . sambong pekse tu . x yah nk takot lagy .

huh . (!) . takot kAw anna . tu lah . maen je tau . pekse x engt .
APTB lah anna ni . takot-2 .

ni lah kisah anna niena semasa FIRST jawap pekse SDKA .
terok kn . korang x yah lah jady cam ni . LEKA je .
JANGAN JADY CAM NI TAU . ingat . .
k bubye . . .
_____________________________________________________________

kedudukan mase kite orang jwab pkse .
kite orang x dok dkat dewan . kite orang dok dkat dlm kelas .
HEHE . apa lagy TIRU lh .
(*x baik lah tiru-tiru ni , DOSA*)